Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου 2011

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ – ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ


Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.

  ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ

 ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ                                  Αθήνα, 16 / 9 / 2011
             ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ                                                                Αριθ Πρωτ : 310
Δ/NΣΗ : ΑΧΙΛΛΕΩΣ  37
Τ.Κ  10436    -   ΑΘΗΝΑ                          
ΤΗΛ:210 5238973          - 210 5121399                                                       
6932798177                                                            
FAX: 210 5202798          - 210 5121399                         
                                                                            
ΗΛΕΚΤ/ΚΗ ΣΕΛΙΔΑ: http://www.oltee.gr                       
                  E-mail: oltee@otenet.gr                      
                                        oltee.oltee@gmail.com                
                                                                                            
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ – ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Την Τετάρτη  14 Σεπτεμβρίου 2011 πραγματοποιήθηκε προγραμματισμένη συνάντηση του ΔΣ της ΟΛΤΕΕ (αποτελούμενο από τον Πρόεδρο κ. Μαλαγάρη Πολύκαρπο,τον Ειδικό Γραμματέα κ. Μεγαρίτη Παναγιώτη, τον Οργανωτικό Γραμματέα κ. Παπαθανάση Μάρκο και τον Ταμία κ. Χανιωτάκη Παναγιώτη )  με τον Ειδικό Γραμματέα πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του ΥΠΔΒΜΘ κ. Μ. Κοντογιάννη και τον σύμβουλο της Υπουργού κ. Ν. Μπαλίνη στο Υπουργείο Παιδείας. Συζητήθηκαν όλα τα τρέχοντα θέματα της τεχνικής επαγγελματικής εκπαίδευσης καθώς και η επικείμενη σύνταξη  σχεδίου νόμου για τον Τεχνολογικό Λύκειο. Η συζήτηση διήρκεσε πολλές ώρες και
σας ενημερώνουμε για τα αποτελέσματά της.
Α) Τρέχοντα θέματα
1) Συζητήθηκε το θέμα των βιβλίων που έχει δημιουργηθεί την φετινή σχολική χρονιά και έχει δημιουργήσει τεράστιο πρόβλημα.
    Δυστυχώς για  άλλη μια φορά δεν είχε προβλεφθεί να σταλούν DVD με τα γενικά μαθήματα και στους μαθητές των ΕΠΑΛ. Έγινε κατανοητό το πρόβλημα και δόθηκαν εντολές να σταλούν άμεσα τα  DVD με τα γενικά μαθήματα και σε όλα τα ΕΠΑΛ. Υπάρχει βέβαια το μεγάλο πρόβλημα των μαθημάτων ειδικότητας των ΕΠΑΛ και των μαθημάτων των ΕΠΑΣ. Δόθηκε η διαβεβαίωση ότι για  όσα βιβλία ειδικοτήτων είναι ψηφιοποιημένα θα καταβληθεί προσπάθεια να αποσταλούν με DVD στα σχολεία. Για τα βιβλία θα υπάρξει καθυστέρηση  λόγω καθυστέρησης εκτύπωσης και θα καταβληθεί μεγάλη προσπάθεια να εκτυπωθούν σύντομα και να αποσταλούν στα σχολεία το αργότερο μέχρι τέλη Οκτωβρίου ( Η μέχρι σήμερα πρακτική έχει δείξει ότι η εκτύπωση των βιβλίων της ΤΕΕ θα γίνει τελευταία άρα πιστεύουμε ότι μέχρι το τέλος του 2011 μπορεί να μην έχουν εκτυπωθεί τα βιβλία των ειδικοτήτων ).
2) Ωράριο υπευθύνων εργαστηρίων.
    Αναλύθηκε για άλλη μια φορά το τεράστιο πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί εδώ και αρκετά χρόνια με το ωράριο των υπευθύνων εργαστηρίων. Ζητήθηκε να υπάρξει μία ισότιμη αντιμετώπιση και να ισχύει για όλους τους υπεύθυνους εργαστηρίων το ωράριο που ισχύει για τους υπεύθυνους των εργαστηρίων Φυσικής –Χημείας και Πληροφορικής δηλαδή μείωση κατά 3 ώρες από το κανονικό ωράριο  πού έχει ο κάθε υπεύθυνος εργαστηρίου.
Ο κ. Κοντογιάννης κατανόησε ότι το αίτημα είναι δίκαιο και θα κάνει όλες τις απαραίτητες ενέργειες ώστε να  εξισωθεί το ωράριο όλων των υπεύθυνων εργαστηρίων με αυτό που ισχύει για τους υπεύθυνους εργαστηρίων Φυσικής και Πληροφορικής.

3) Εγγραφές μαθητών αποφοίτων Γυμνασίου σε ΕΠΑΛ.
    Ενημερώσαμε τον Ειδικό Γραμματέα ότι δεν γίνεται ενημέρωση των γονέων και των απόφοιτων μαθητών των Γυμνασίων για τους τύπους των Λυκείων και  ότι υπάρχει πολύ μεγάλο πρόβλημα κατά την αποστολή των Απολυτηρίων Γυμνασίου των μαθητών που επιλέγουν να εγγραφούν σε ΕΠΑΛ. Ζητήσαμε  μέσα στο Απρίλιο κάθε σχολικού έτους να γίνεται ενημέρωση των γονέων και των μαθητών των Γυμνασίων για τους τύπους των Λυκείων από εκπαιδευτικών των αντίστοιχων σχολείων και  όλοι οι απόφοιτοι Γυμνασίου να λαμβάνουν τα Απολυτήριά τους και να εγγράφονται σε όποιο τύπο σχολείου επιθυμούν.
Ενημερώσαμε ότι επ’ ευκαιρία  του σχεδίου Νόμου για το Τεχνολογικό Λύκειο και τις επιδιώξεις της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας για στροφή του μαθητικού δυναμικού στην ΤΕΕ και την ανάπτυξη της σε ποσοστό 60-70 % πρέπει από τώρα να ληφθεί πρόνοια ώστε να εξοικονομηθεί κονδύλιο ενημέρωσης της κοινής γνώμης ώστε να αποφευχθεί η ανεπάρκεια των προηγούμενων πολιτικών ηγεσιών που είχαν υποσχεθεί ευρεία ενημέρωση και τελικά δεν έγινε τίποτα το ουσιαστικό.
Ο ειδικός γραμματέας μας ενημέρωσε ότι:
α) Ως προς την ενημέρωση θα ληφθεί  πρόνοια ώστε να γίνεται ενημέρωση των γονέων και των μαθητών των Γυμνασίων χωρίς τα διάφορα προβλήματα που δημιουργούν συνεχώς οι Διευθυντές των Γυμνασίων
β) ως προς την χορήγηση των Απολυτηρίων, αυτό δεν είναι δυνατόν να γίνει γιατί θα δημιουργηθεί μεγάλο πρόβλημα κυρίως στους απόφοιτους που εγγράφονται στα Γενικά Λύκεια. Αποφασίστηκε οι γονείς πριν το τέλος της σχολικής χρονιάς και την αποφοίτηση των μαθητών να καταθέτουν όλοι ανεξαιρέτως υπεύθυνη δήλωση οτι ενημερώθηκαν για το τεχνολογικό Λύκειο και τις δυνατοτητές του και σε ποίο τύπο Λυκείου επιθυμούν να εγγραφούν, η οποία θα συνοδεύει το Απολυτήριο κατά την αποστολή του από τους Διευθυντές των Γυμνασίων στο αντίστοιχο Λύκειο.

4) Ολιγομελή τμήματα.
    Συζητήσαμε τι θα γίνει με τα ολιγομελή τμήματα της Β & Γ τάξης των ΕΠΑΛ  και της Α & Β τάξης των ΕΠΑΣ.
     Οι απαντήσεις που πήραμε είναι ότι επειδή την φετινή σχολική χρονιά, μετά από ενέργειες της ΟΛΤΕΕ, μειώθηκε ο αριθμός των μαθητών σε αυτές τις τάξεις για την λειτουργία των τμημάτων , όσα τμήματα έχουν μαθητικό δυναμικό μικρότερο των προβλεπόμενων θα  μεταφερθούν σε άλλες κοντινές σχολικές μονάδες, όπως έχει δοθεί  εντολή στους Περιφερειακούς Διευθυντές με εξαιρέσεις στις νησιωτικές και παραμεθόριες περιοχές.
    Ζητήσαμε στις αναγκαστικές μεταφορές μαθητών οι Περιφερειακοί Διευθυντές να κάνουν ισότιμη κατανομή σε όλες τις σχολικές μονάδες της περιοχής και όχι να συγκεντρώνουν όλα τα τμήματα σε ελάχιστες σχολικές μονάδες αποδυναμώνοντας τις υπόλοιπες.
   Το αίτημά μας έγινε δεκτό και θα δοθούν οδηγίες στους Περιφερειακού Διευθυντές για ισότιμη κατανομή των τμημάτων που θα συγχωνευτούν.
    Σαν ομοσπονδία προτείνουμε οι Διευθυντές παραπλήσιων σχολικών μονάδων ΕΠΑΛ – ΕΠΑΣ  να συνεννοηθούν μεταξύ τους ώστε να λύσουν από μόνοι τους αυτό το πρόβλημα .

5) Μάθημα project.
    Συζητήσαμε πως θα πραγματοποιηθεί το μάθημα project. Η απάντηση που πήραμε είναι ότι σε κάθε σχολείο για αυτό το μάθημα θα υπάρχει ένας εκπαιδευτικός γενικός υπεύθυνος όλων των τμημάτων και σε κάθε τμήμα project ένα εκπαιδευτικός ειδικότητας ανάλογα με τα θέματα και τα τμήματα μαζί με ένα εκπαιδευτικό γενικών μαθημάτων. Θα αποσταλεί αναλυτική εγκύκλιος εντός των προσεχών ημερών που διευκρινίζει όλες τις λεπτομέρειες λειτουργίας αυτών των τμημάτων.

Β) ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ
    Έγινε ξανά συζήτηση πάνω στην πρόταση του Υπουργείου Παιδείας για το Τεχνολογικό Λύκειο , που συζητήθηκε και στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής.
   Η ΟΛΤΕΕ εμμένει στη θέση της για την Γ΄τάξη του Τεχνολογικού Λυκείου , δηλαδή να ισχύσει κάτι παρόμοιο με αυτό του ΕΠΑΛ και να μην δημιουργηθεί τμήμα       Γενικής Παιδείας για όσους θέλουν να εισαχθούν στα ΑΕΙ. Επίσης στο ποσοστό εισαγωγής για τους μαθητές του Τεχνολογικού Λυκείου στα ΤΕΙ και για το οποίο είχε καταθέσει διαφορετική πρόταση.
Στις απαντήσεις που πήραμε είναι ότι
α) υπάρχουν αρκετές αντιδράσεις από άλλους εκπαιδευτικούς φορείς  και βουλευτές για να μην υπάρχει ούτε καν αυτό το τμήμα  Γενικής Παιδείας που να συμμετέχει στις πανελλήνιες αλλά η πολιτική ηγεσία εμμένει στη θέση της και θα υπάρχει όπως έχει ανακοινωθεί το τμήμα Γενικής Παιδείας της Γ΄τάξης του Τεχνολογικού Λυκείου .
β) το ποσοστό εισαγωγής θα βελτιωθεί και ο αριθμός των εισακτέων στα ΑΤΕΙ και λοιπές σχολές με τις ειδικές εξετάσεις από τα Τεχνολογικά Λύκεια θα είναι ανάλογος του αριθμού των μαθητών της Γ΄ Τεχνολογικού και του συνολικού αριθμού της Γ΄τάξης Γενικού και Τεχνολογικού ( όπως ήτανε η πρόταση που είχαμε καταθέσει ). Αυτό σημαίνει ότι όσο αυξάνεται το μαθητικό δυναμικό των Τεχνολογικών Λυκείων τόσο θα αυξάνει και ο αριθμός των εισαγόμενων από τα Τεχνολογικά Λύκεια και δεν θα είναι σταθερό ποσοστό. Τα ποσοστά εισαγωγής βέβαια σε σχολές Αστυνομίας και Σχολές Υπαξιωματικών θα συνεχίσουν να είναι χαμηλά γιατί αντιδρούν έντονα στην αύξηση του ποσοστού τα άλλα συναρμόδια Υπουργεία που ανήκουν οι σχολές αυτές.
γ) Η ψήφιση και η έναρξη λειτουργίας του Τεχνολογικού Λυκείου από το 2012-13 θα δημιουργήσει όμως και πολλά προβλήματα  στον αριθμό των σχολικών μονάδων και στον αριθμό των εκπαιδευτικών.
Όπως μας ενημέρωσαν υπάρχουν έντονες διαμαρτυρίες από τους φορείς της Γενικής εκπαίδευσης γιατί έγιναν μόνο συγχωνεύσεις και καταργήσεις σε αυτούς και δεν έγιναν στην τεχνική επαγγελματική εκπαίδευση. Επίσης υπάρχει η ρήτρα στο δεύτερο μνημόνιο για περικοπές 400 εκατομυρίων ευρώ στο ΥΠΔΜΘ. Στο α’ εξάμηνο λοιπόν του 2012 προετοιμάζονται να γίνουν αρκετές συγχωνεύσεις ΕΠΑΛ & ΕΠΑΛ με φόβο να μειωθεί κατά πολύ ο αριθμός των σχολικών μονάδων της τεχνικής επαγγελματικής εκπαίδευσης. Ζητήσαμε να μετατεθούν για ένα χρόνο ακόμα οι συγχωνεύσεις  ώστε να εφαρμοστεί ο θεσμός του Τεχνολογικού Λυκείου και μετά ανάλογα με τα μαθητικά δυναμικά να  προχωρήσουν σε αυτές. Γιατί είναι αντιφατικό να θέλει να αναπτύξει το τεχνολογικό λύκειο και από την άλλη να συγχωνεύει σχολεια της ΤΕΕ, αλλά είναι πάρα πολύ δύσκολο να πειστεί η πολιτική ηγεσία .
Λύση για αυτό το πρόβλημα, που θα δημιουργήσει αρκετά κακά στην τεχνική επαγγελματική εκπαίδευση, είναι η ενεργοποίηση όλων ώστε να στραφεί αρκετό μαθητικό δυναμικό στα Τεχνολογικά Λύκεια και να μην υπάρχει καμιά σχολική μονάδα με μαθητικό δυναμικό κάτω των 150 μαθητών οπότε όπως μας είπαν  δύσκολα θα γίνουν συγχωνεύσεις σε αυτά ( εξαιρούνται νησιωτικές και παραμεθόριες περιοχές ).
  Για τους απόφοιτους Γενικού Λυκείου θα ισχύουν οι ίδιες διατάξεις που ισχύουν και αυτή την στιγμή στα ΕΠΑΛ, δηλαδή θα εγγράφονται στην Β΄τάξη χωρίς γενικά μαθήματα.
δ) Έγινε συζήτηση για το τι θα γίνει με την μετατροπή των ΕΠΑΣ σε Τεχνολογικά Λύκεια και πως θα λειτουργήσουν ( απογευματινά Λύκεια ).
    Η απάντηση που πήραμε είναι ότι επιδίωξη της πολιτικής ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας  τα Τεχνολογικά Λύκεια να είναι με πρωινή λειτουργία . Βέβαια αν υπάρχουν ειδικές περιπτώσεις ( πχ κτιριακό πρόβλημα κλπ ) που καθιστούν αδύνατη την πρωινή λειτουργία όλων των σχολείων τότε είναι δυνατόν κατ εξαίρεση να λειτουργήσουν αυτά και σε απογευματινό πρόγραμμα. Υπάρχει όμως όπως μας ενημέρωσαν και η πρόθεση, αν υπάρχει αυξημένος αριθμός εργαζόμενων μαθητών,  να ιδρυθούν περισσότερα Εσπερινά Τεχνολογικά Λύκεια.
ε) Ως προς τις ειδικότητες που θα λειτουργήσουν στο Τεχνολογικό Λύκειο υπάρχουν ήδη στο Υπουργείο επιτροπές που μελετούν αυτό το θέμα. Η διαβεβαίωση που πήραμε ότι το Υπουργείο Παιδείας σε συνεργασία με όλα τα άλλα παραγωγικά Υπουργεία θα εξετάσει σε ποιες ειδικότητες υπάρχουν ή θα δοθούν εργασιακά δικαιώματα σε σχέση και με το τι ισχύει σε όλες τις άλλες χώρες της ΕΕ και στη συνέχεια θα ιδρυθούν  και θα λειτουργήσουν όλες εκείνες οι ειδικότητες που θα έχουν εξασφαλισμένα επαγγελματικά δικαιώματα. Ειδικότητες που δεν θα έχουν επαγγελματικά δικαιώματα δεν θα λειτουργήσουν (εξετάζονται σοβαρά εκείνες που δεν έχουν αλλά έχουν οι αντίστοιχές τους στην ΕΕ ).
    Στην πρώτη εφαρμογή θα λειτουργήσουν όλες οι ειδικότητες που λειτουργούν αυτή την στιγμή σε ΕΠΑΛ –ΕΠΑΣ και έχουν τον απαιτούμενο αριθμό μαθητων για την δημιουργία τμημάτων.
στ) Σχετικά με τις σχολές που λειτουργούν σε άλλα Υπουργεία και στον ΟΑΕΔ , μετά από ερώτησή μας αν θα συνεχίσουν να διαιωνίζονται οι παρανομίες που γίνονται από αυτούς λειτουργώντας ειδικότητες σε ΕΠΑΣ που ανήκουν στα ΕΠΑΛ μας απάντησαν ότι τα άλλα Υπουργεία και ο ΟΑΕΔ θα λειτουργήσουν Τεχνολογικά Λύκεια ως ΝΠΔΔ ελεγχόμενα από τις εκπαιδευτικές υπηρεσίες  του Υπουργείου Παιδείας και με το ίδιο νομοθετικό πλαίσιο. Οι διορισμοί του εκπαιδευτικού προσωπικού σε αυτά θα γίνονται από το Υπουργείο Παιδείας μέσω ΑΣΕΠ και ότι εκείνοι θα έχουν μόνο την κάλυψη των λειτουργικών τους δαπανών.
Εμείς προβάλλαμε τις αντιρρήσεις μας και ζητήσαμε το Υπουργείο Παιδείας να είναι αυτό που θα είναι το μόνο αρμόδιο για την τεχνική επαγγελματική εκπαίδευση γιατί υπάρχει ο μεγάλος κίνδυνος να γίνουν και πάλι παρεκτροπές από το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο που θα είναι σε βάρος της δημόσια ΤΕΕ με σχολικές μονάδες πολλών ταχυτήτων. Δεν υπάρχει κανένα νόημα τα άλλα Υπουργεία να διαθέτουν Διευθύνσεις εκπαίδευσης αφού η δημόσια εκπαίδευση παρέχεται μόνο από το Υπουργείο Παιδείας και οι διορισμοί σε όλα τα Υπουργεία να γίνονται από τους απόφοιτους των δημόσιων σχολείων ανάλογα με την ειδικότητά τους και μέσω ΑΣΕΠ.
Ζητήσαμε να υλοποιηθεί η δέσμευση της Υπουργού για την πρόταξη των Πτυχιούχων της ΤΕΕ Τομέα Οικονομίας – Διοίκησης έναντι των απολυτηριούχων ΓΕΛ για τις θέσεις ΔΕ Διοικητικού ,Λογιστικού  και Γραμματέων στο Δημόσιο απο τον ΑΣΕΠ.

Γ)  ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
    Επαναλάβαμε το πάγιο αίτημά μας για ίδρυση Διεύθυνσης Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης στο Υπουργείο Παιδείας. Επίσης ζητήσαμε διευκρινήσεις για την πρόταση πού έχει καταθέσει η ΟΛΤΕΕ, με την νέα διοικητική δομή να ιδρυθούν σε κάθε περιφέρεια  Διευθύνσεις Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης στις οποίες θα ανήκουν διοικητικά όλα τα τεχνικά επαγγελματικά σχολεία της περιφέρειας αντί να υπάρχουν γραφεία τεχνικής επαγγελματικής εκπαίδευσης σε κάθε Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας.
    Ο κ. Ειδικός Γραμματέας μας απάντησε ότι έχει κατατεθεί το αίτημα στην Υπουργό Παιδείας για  την ίδρυση της Διεύθυνσης εξετάζεται θετικά αλλά ακόμα δεν έχει λάβει οριστική απόφαση. Αν ιδρυθεί η Διεύθυνση Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης στο Υπουργείο Παιδείας τότε πολύ εύκολα μπορεί να πραγματοποιηθεί και το δεύτερο αίτημά μας. Δεν είχε όμως αρκετή ενημέρωση για την νέα διοικητική δομή της εκπαίδευσης και μας παρέπεμψε στο υπεύθυνο αυτού του θέματος για να συζητήσουμε τις λεπτομέρειες. Η ομοσπονδία  εντός των προσεχών ημερών θα οριστικοποιήσει συνάντηση για να συζητήσει λεπτομέρειες σχετικά με το θέμα της διοικητικής δομής.
Πριν εκδοθεί αυτή η ανακοίνωση το Υπουργείο Παιδείας έδωσε στη δημοσιότητα το προσχέδιο για την διοικητική μεταρρύθμιση για το οποίο δεν μπορούσαν να μας ενημερώσουν. Η ΟΛΤΕΕ θα υποβάλλει τις προτάσεις της.

Δ) ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ – ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΙΕΣ 
1) Έγινε ενημέρωση για το θέμα που έχει δημιουργηθεί με τις υπεραριθμίες  των εκπαιδευτικών κλάδου ΔΕ . Κατανόησαν ότι οι εκπαιδευτικοί ΔΕ έχουν άλλα καθήκοντα και άλλες αρμοδιότητες και δεν μπορούν να συγκρίνονται στις αναθέσεις διδασκαλίας με τους άλλους κλάδους των εκπαιδευτικών, παρα μόνο μεταξύ τους και ότι είναι απολύτως απαραίτητοι για την σωστή λειτουργία των εργαστηρίων. Προτείναμε να γίνει ενημέρωση όλων των Διευθύνσεων εκπαίδευσης για τους ΔΕ για να μην τους βγάζουν υπερράριθμους στα στατιστικά τους και ζητήσαμε να συμπληρωθούν και οι θέσεις τους που παραμένουν κενές ώστε να υπάρχουν σε κάθε ΣΕΚ.
2) Μετά τα όσα έχουν εξαγγελθεί για κατάργηση της μονιμότητας, τον χαρακτηρισμό όλων των μονίμων δημοσίων υπαλλήλων ως κρατικών υπαλλήλων , τις μετατάξεις και την εργασιακή εφεδρεία ζητήσαμε και συζητήσαμε για τις υπεραριθμίες των εκπαιδευτικών διαφόρων ειδικοτήτων. Μας ενημέρωσαν ότι είναι μεγάλος ο αριθμός των υπεράριθμων εκπαιδευτικών της τεχνικής επαγγελματικής εκπαίδευσης ( περίπου 1200 ) και μας έδωσαν μετά από απαίτησή μας και τους αριθμούς ανά ειδικότητα και ανά περιφέρεια ( από τις καταστάσεις βέβαια ο αριθμός είναι  948     και μάλιστα τον 12ο/2010 ).
   Ζητήσαμε για την κάλυψη των υπεραριθμιών να αποσπώνται και στα ΙΕΚ  σε εφαρμογή του νόμου 3879/10 για την δια βιου μάθηση σύμφωνα με έγγραφο που είχαμε στείλει τον Ιούνιο 2011 στον ΓΓΔΜ.
    Ο Ειδικός Γραμματέας μας απάντησε ότι  η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας θα καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε όλοι οι υπεράριθμοι εκπαιδευτικοί να συμπληρώσουν το ωράριο τους σε σχολικές μονάδες και να μην απομακρυνθούν από την εκπαιδευτική διαδικασία. Συγκεκριμένα μας είπε ότι  οι υπεράριθμοι εκπαιδευτικοί θα συμπληρώνουν το ωράριο τους με απόσπαση ή διάθεση
Ι) στην πλησιέστερη  προς το σχολείο τους σχολική μονάδα.
ΙΙ) σε άλλη σχολική μονάδα εντός του ίδιου Δήμου ή πρώην Νομού.
ΙΙΙ) στα πλησιέστερα προς την σχολική μονάδα τους ΙΕΚ.
ΙV) σε γραμματειακή υποστήριξη της σχολικής τους μονάδας ή άλλης .
V) σε σχολική μονάδα άλλης περιοχής.
VΙ) στα ΤΕΙ ή τα ΑΕΙ
VΙΙ) σε ΕΠΑΣ του ΟΑΕΔ ή των άλλων Υπουργείων.
Αν συνεχίζουν να υπάρχουν ακόμα υπεράριθμοι τότε αυτοί θα αποσπώνται για 1ή 2 χρόνια σε άλλες δημόσιες υπηρεσίες ανάλογα με την ειδικότητά τους.
Αν παρόλα αυτά υπάρχουν ακόμα υπεράριθμοι τότε θα ακολουθήσει η εργασιακή εφεδρεία.
Το κλίμα της συνάντησης και της συζήτησης ήτανε πολύ καλό. Οι εκπρόσωποι του Υπουργείου Παιδείας άκουσαν τις προτάσεις , κατανόησαν τα επιχειρήματά μας σε πολλές από αυτές  και έδωσαν αρκετές απαντήσεις άσχετα αν   ικανοποιούσαν ή όχι τις απαιτήσεις μας και υπάρχει ένα ανοικτό κανάλι επικοινωνίας για θέματα που θα δημιουργηθούν. Ήδη περιμένουμε το τελικό κείμενο του σχεδίου Νόμου για τι Τεχνολογικό Λύκειο για να υποβάλλουμε εγγράφως τις αντιρρήσεις μας και στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής και να παραστούμε για να τις υποστηρίξουμε. Επίσης το ίδιο θα γίνει και για το σχέδιο Νόμου σχετικά με την νέα Διοικητική δομή της εκπαίδευσης .
Συνάδελφοι
Οι καιροί είναι χαλεποί . Όλοι όσοι εργάζεστε σε σχολεία της Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης πρέπει να συσπειρωθείτε στις Ενώσεις μας ( ΕΛΤΕΕ )και αν δεν έχετε, να επικοινωνήσετε μαζί μας για να σας ενημερώσουμε πώς μπορείτε να ιδρύσετε.
Για να αναπτυχθεί και να γιγαντωθεί το Τεχνολογικό Λύκειο και να φθάσει στα ποσοστά του 60-70 % του μαθητικού δυναμικού που υπόσχεται το Υπουργείο Παιδείας απαραίτητη προϋπόθεση είναι να ενεργοποιηθούν  όλοι όσοι   εργάζονται στην ΤΕΕ και να  συσπειρωθούν . Μην πιστεύετε  ότι άλλοι θα φροντίσουν να διασφαλίσουν τις θέσεις σας. Όλοι προσπαθούν με νύχια και δόντια να κρατούν  την ΤΕΕ σε χαμηλά επίπεδα ( και το έχουν επιτύχει μέχρι τώρα με την δική σας αδιαφορία ) και κανένας δεν θα ασχοληθεί μαζί σας και κανένας δεν θα σας υποστηρίξει αν θα μπει το δίλημμα ανάπτυξη της ΤΕΕ και αύξηση των θέσεων ή μείωσή της και αύξηση της γενικής με δραματική μείωση των θέσεων σας. Εσείς θα είστε οι χαμένοι . Ο πόλεμος κατά της ΤΕΕ και της ΟΛΤΕΕ για αυτό τον λόγο γίνεται όλα αυτά τα χρόνια , για μια σερνόμενη ΤΕΕ υποχείριο τους.
ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ ΟΛΤΕΕ
̈üsfragis                 Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                                                 Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ



ΠΟΛΥΚΑΡΠΟΣ ΜΑΛΑΓΑΡΗΣ                  

Δεν υπάρχουν σχόλια: